جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ 
دومین جلسه ی كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد تشكیل گردید
🔸 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، عصر روز شنبه مورخه ی 23 دیماه 96، دومین نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد با حضور اعضا و محوریت تعیین کارگروه های این کمیسیون و وظایف اعضا در سالن اجلاس مجمتع فرهنگی و هنری وحدت شهرداری مهاباد تشکیل شد. 🔸 در ابتدای این جلسه، دکتر مصطفی احمدزاده، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن خیر مقدم به حاضرین از تشکیل نشست دوم این کمیسیون ابراز خرسندی نموده و از عدم حضور برخی مدعوین به این نشست از جمله دانشگاه پیام نور، آزاد و برخی ارگانهای دیگر علی رغم دعوت کتبی گلایه کرد. 🔸 در ادامه حامد حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: دغدغه ی کنونی ما وضعیت بد مالی و اقتصادی شهرداری و نپرداختن حقوق پرسنل است ولی با این حال از برنامه ها و اقدمات فرهنگی استقبال می کنیم. وی گفت: برگزاری جلسات کمیسیون فرهنگی برای شورای اسلامی شهر بسیار حائز اهمیت بوده و اعضای این کمیسیون باید با حضور پرشور و پر انرژی خود جلسات را به خوبی و هدفدار دنبال کنند. حیدری افزود: در جلسه ی کمیسیون فرهنگی، کارگروهها و اعضا مشخص خواهند شد تا جلسات بعدی هدفدارتر ادامه یابند و اعضا بتوانند یاریگر شورا در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی بوده و ارائه راهکار نمایند. چرا که همه یک هدف داریم آن نیز خدمت به شهر و شهروندانمان است و پیشنهادات و برنامه ها بایستی بر اساس وضعیت توان مالی و نیازها باشد. 🔸 همچنین سامان راهنما، خزانه دار شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن استقبال از برنامه های کمیسیون فرهنگی گفت: جهت هر گونه همکاری با این کمیسیون اعلام آمادگی می نماییم و باید در تدوین برنامه ی فرهنگی ابتدا اولویت بندی برنامه ها بر اساس نیازهای شهرستان و سپس وضعیت اقتصادی شهرداری مدنظر قرار گیرد. 🔸 کاوه خضری اقدم، دیگر عضو شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن گریزی مختصر به اقدامات شورای دوره ی چهارم در خصوص اقدامات فرهنگی و قدردانی از این دوره گفت: در کمیسیون فرهنگی خلأیی احساس می شود آن هم جای خالی بخشهای اجتماعی است که باید برای آن هم برنامه هایی تنظیم و تدوین گردد. 🔸 سید عباس حسینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: در نشست امروز جای بحث های مربوط به ورزشکاران و فعالان در زمینه ی بهداشت و باید برنامه هایی در خصوص این

🔸 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، عصر روز شنبه مورخه ی 23 دیماه 96، دومین نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد با حضور اعضا و محوریت تعیین کارگروه های این کمیسیون و وظایف اعضا در سالن اجلاس مجمتع فرهنگی و هنری وحدت شهرداری مهاباد تشکیل شد.

 

🔸 در ابتدای این جلسه، دکتر مصطفی احمدزاده، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن خیر مقدم به حاضرین از تشکیل نشست دوم این کمیسیون ابراز خرسندی نموده و از عدم حضور برخی مدعوین به این نشست از جمله دانشگاه پیام نور، آزاد و برخی ارگانهای دیگر علی رغم دعوت کتبی گلایه کرد.

 

🔸 در ادامه حامد حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: دغدغه ی کنونی ما وضعیت بد مالی و اقتصادی شهرداری و نپرداختن حقوق پرسنل است ولی با این حال از برنامه ها و اقدمات فرهنگی استقبال می کنیم.

وی گفت: برگزاری جلسات کمیسیون فرهنگی برای شورای اسلامی شهر بسیار حائز اهمیت بوده و اعضای این کمیسیون باید با حضور پرشور و پر انرژی خود جلسات را به خوبی و هدفدار دنبال کنند.

حیدری افزود: در جلسه ی کمیسیون فرهنگی، کارگروهها و اعضا مشخص خواهند شد تا جلسات بعدی هدفدارتر ادامه یابند و اعضا بتوانند یاریگر شورا در بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی بوده و ارائه راهکار نمایند. چرا که همه یک هدف داریم آن نیز خدمت به شهر و شهروندانمان است و پیشنهادات و برنامه ها بایستی بر اساس وضعیت توان مالی و نیازها باشد.

🔸 همچنین سامان راهنما، خزانه دار شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن استقبال از برنامه های کمیسیون فرهنگی گفت: جهت هر گونه همکاری با این کمیسیون اعلام آمادگی می نماییم و باید در تدوین برنامه ی فرهنگی ابتدا اولویت بندی برنامه ها بر اساس نیازهای شهرستان و سپس وضعیت اقتصادی شهرداری مدنظر قرار گیرد.         

🔸 کاوه خضری اقدم، دیگر عضو شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن گریزی مختصر به اقدامات شورای دوره ی چهارم در خصوص اقدامات فرهنگی و قدردانی از این دوره گفت: در کمیسیون فرهنگی خلأیی احساس می شود آن هم جای خالی بخشهای اجتماعی است که باید برای آن هم برنامه هایی تنظیم و تدوین گردد.

🔸 سید عباس حسینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: در نشست امروز جای بحث های مربوط به ورزشکاران و فعالان در زمینه ی بهداشت و باید برنامه هایی در خصوص این دو فاکتور نیز تدوین گردد چرا که زیر مجموعه ی کمیسیون فرهنگی اجتماعی می باشد.

در ادامه هر کدام از اعضای حاضر به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و انتقادات خود پیرو محور جلسه پرداختند .

  

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0