پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
مشخصات عمومی
آگهی مزایده فروش ماشین آلات راهسازی و وسایل اسقاطی آنها با مالکیت شهرداری برابر مشخصات ذیل (مرحله دوم )
4
مزايده
اداره حقوقی و قراردادهای شهرداری
مرحله تحويل اسناد

آگهی مزایده فروش ماشین آلات راهسازی و وسایل اسقاطی آنها با مالکیت شهرداری برابر مشخصات ذیل (مرحله دوم )

            شهرداری مهاباد در نظر دارد برابر آیین نامه مالی و معاملات شهرداریها وبراساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری و برابر بند3 مصوبه شماره 3 مورخه­ی 4/ 2/ 97، بند 2 مصوبه شماره 8  مورخه ی 8/ 3/ 97 و بند 2 مصوبه شماره 9 مورخه ی 22/ 3/ 97 شورای محترم اسلامی شهر نسبت به واگذاری و فروش دستگاههای با مشخصات ذیل که  مالکیت منجز شهرداریست از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی وحقوقی واجد شرایط اقدام نماید:

(موضوع مزایده)

الف- وسایل اسقاطی

1- یک دستگاه اتاق کمپرسی سایپا 2 تن به رنگ آبی و زنگ زده  با ظرفیت حدود 2 تن بار قابل نصب بر روی کلیه وانت بار سایپا به صورت پوسیده و مستعمل با کاربری حمل بار و کمپرسی با قیمت پایه کارشناسی 000/000/ 4 ریال

2- یک دستگاه اتاق کمپرسی 10 تن (1921) به رنگ سبز و زنگ زده  با ظرفیت حدود 10 تن بار قابل نصب بر روی کلیه کامیونهای با تناژ 10 تن  به صورت پوسیده و مستعمل با کاربری حمل بار و کمپرسی باقیمت پایه کارشناسی 000/000/ 17 ریال

3- یک دستگاه اتاق حمل و پرس زباله به رنگ سفید با نوار نارنجی با ظرفیت حدود 8 مترمکعب قابل نصب بر روی کلیه کامیونهای نیمه سنگین با کارکرد کم و کاربری حمل و پرس زباله باقیمت پایه کارشناسی 000/000/ 120 ریال

ب- ماشین آلات راهسازی

1- یک دستگاه بلدوزر انگل دوزر 731 باریپر سه ناخنه مجهز به اتاق راننده مدل 1363 هجری شمسی (1984 میلادی ) موتور خور جینی 6 سیلندر به رنگ زرد روغنی مونتاژ  شرکت هپکو ، دو محور زنجیری دارای بیمه نامه شخص ثالث باقیمت پایه کارشناسی 000/000/ 400ریال

2- یک دستگاه لودر چرخ لاستیکی 530A2مجهز به اتاق راننده مدل 1363 هجری شمسی( 1984 میلادی ) موتور 6 سیلندر خطی تعویضی hp156 به رنگ زرد روغنی مونتاژ شرکت هپکو ، دو محور چرخ لاستیکی ، دارای بیمه نامه شخص ثالث و وضعیت لاستیک ها 80% باقیمت پایه کارشناسی 000/000/ 600 ریال

3- یک دستگاه گریدر PY200Gسیستم CHINA TIANGO با موتور کاترپیلار و گیربکس ZF آلمان مدل 2007 میلادی، سه محور 6 چرخ به رنگ زرد روغنی ساخت کشور چین، دارای بیمه نامه شخص ثالث با تخفیف کامل و وضعیت لاستیک ها 80% باقیمت پایه کارشناسی 000/000/ 150/ 1 ریال

زمان فروش اسناد مزایده از تاریخ 18/ 5/ 97 لغایت 28/ 5/ 97 اداره حقوقی و  قراردادهای شهرداری مهاباد.

1-تحویل اسناد و مدارک به حراست شهرداری تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخه ی 29/ 5/ 97

2-زمان باز گشای پاکت :ساعت 30 : 12 ظهر روز سه شنبه  مورخه­ی 30/5/97 در اتاق جلسات شهرداری مرکزی باز و مفتوح می گردد.

3-متقاضیان وپیشنهاد دهندگان میتوانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و تحویل فیش واریزی که به مبلغ 000/000/ 2 ریال به شماره حساب 60/ 99999 نزدبانک سپه مرکزی به نام شهرداری مهاباد را تحویل اداره حقوقی و امور قراردادها نمایند واسناد را دریافت دارند.

4- به پیشنهاداتی که کمتر از قیمت پایه بوده یا خوانا و یا فاقد سپرده یا بعد از موعد مقرر و اصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4-در صورت صلاحدیداعضاءکمسیون ؛مزایده به صورت حضوری برگزار خواهد شد لذا حضور کلیه شرکت کنندگان الزامی است .

6-سپرده نفرات اول تا سوم شرکت کنندگان در مزایده تا انجام قطعی معامله با برنده مزایده در حساب سپرده شهرداری نگهداری خواهد شد در صورت انصراف برنده مزایده (پس از اعلام نتیجه قطعی)سپرده وی به نفع شهرداری ضبط و امتیاز به نفری بعدی واگذار خواهد شد.

7-شرکت کنندگان در مزایده باید تبصره 3 ماده 22 قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی وهمچنین بند (و)ماده 10 قانون وظیفه را رعایت نمایند .

8- کمیسیون در رد یا قبول هریک از پیشنهاد دهندگان مختار خواهد بود و حق ادعا و اعتراض را شرکت کنندگان  در این راستا را تحت هیچ شرایطی ندارند.

9- واگذاری از طریق مزایده به صورت نقدی انجام خواهد شد لذا برنده مزایده  اعم از اشخاص حقوقی و حقیقی موظف است ظرف 48 ساعت پس از انجام مزایده نسبت به واریز مبلغ پیشنهادی مزایده به شماره حساب 60/99999 بانک سپه مرکزی به نام شهرداری به صورت نقدی واریز و فیش واریزی را تحویل اداره حقوقی و قراردادها نموده و در صورت عدم واریزی و یا  کسری واریز امتیاز به نفر بعدی واگذار و سپرده شخص برنده به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید.

10- پیشنهاد دهنده می بایست مبلغ5%قیمت پایه کارشناسی دستگاه های فوق الاشاره به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب 01/ 55555 به نام شهرداری نزد بانک سپه مرکزی واریز وفیش واریزی را به ضمیمه فرم پیشنهادی را در موعد مقرر تحویل شهرداری نمایند.یا این که ضمانت نامه بانکی با رعایت مقررات مالی ارایه نمایند.

11-پس از انجام مزایده و اعلام  برنده به منظور تسریع در انجام مراحل نقل وانتقال خودروی فوق، کلیه هزینه های تعویض پلاک و نقل و انتقال در دفترخانه توسط برنده مزایده پرداخت خواهد شد.

12- کلیه هزینه های مربوط به آگهی مزایده و نشر در روزنامه رسمی، هزینه های نقل و انتقال و تعویض پلاک بر عهده برنده مزایده می باشد مضافاً برنده مزایده می بایستی با آگاهی و اطلاع لازم و کافی در این راستا نسبت به تنظیم برگه پیشنهادی قیمت اقدام نماید. بعد از انجام مزایده هرگونه ادعا و اعتراض در این راستا از پیشنهاد دهندگان سلب و ساقط می گردد.

13- صاحبان امضاء شرکتهای واجد شرایط تحت هیچ شرایطی حق تفویض اختیار با ارائه وکالتنامه به اشخاص ثالث را جهت شرکت در مزایده و امضای اسناد مزایده و عقد قرارداد و اجرای مزایده نداشته و ندارد در صورت وجود مورد فوق اعضای کمیسیون اختیار رد پیشنهاد را قبل از باز نمودن پاکت قیمت دارد و هرگونه ادعا و اعتراض از نامبردگان سلب و ساقط می گردد.

14- پس از انجام مزایده و اعلام برنده کلیه شرایط عمومی و خصوصی و مدنی و حقوقی در قرارداد پیش فروش قید و منظور گردیده است و برنده موظف به رعایت تعهدات و بندهای تنظیمی می باشد .

15- پیشنهاد دهندگان می بایستی طی سه پاکت الف) شامل سپرده شرکت در مزایده به صورت فیش نقدی با ضمانتنامه بانکی پاکت ب) گواهی امضای صاحبان با فرد شرکت کننده در دفترخانه اسناد رسمی و سایر مدارک فوق پاکت ج)برگه پیشنهاد قیمت که مدارک فوق در یک پاکت کلاً تحویل واحد حراست نمایند. 

16- پیشنهاد دهندگان می توانند در وقت اداری نسبت به بازدید وسایل اسقاطی و دستگاههای مذکور با هماهنگی مسئول امورنقلیه  اقدام نمایند.

متقاضیان جهت اطلاع بیشتر می توانند به اداره حقوقی و قراردادهای شهرداری مراجعه و یا شماره تلفنهای 04442240008 تماس حاصل و یا به سایت پورتال شهرداری مراجعه فرمایند.

شهرداری مهاباد

قوانین
1397/05/18
1397/05/28
1397/05/28
1397/05/29
1397/05/29
صورتجلسات
ارسال نشده است
ارسال نشده است
ارسال نشده است
0

   
6.1.7.0
V6.1.7.0