Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Thu Jan 21, 2021
سید جمیل قادری شهردار جدید مهاباد:
سید جمیل قادری شهردار جدید مهاباد:

 به گزارش اداره ارتباطات شهرداری مهاباد:
در مراسم معارفه شهردار مهاباد که روز چهارشنبه مورخه ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در فرمانداری مهاباد برگزار شد؛ دکتر سیدجمیل قادری طی سخنانی اظهار کرد: از همه پتانسیل‌های شهر برای رقابت با شهرهای هم طراز استفاده خواهیم کرد. در دنیای رقابتی ، شهرهایی موفق می شوند که تصمیم سازان و تصمیم گیران و مدیران آنها مسایل جهانی و ملی را درک کنند و با تعامل با شهروندان ، استفاده از ابتکار و خلاقیت ها، از نخبگان و صاحب نظران و تجربیات پیش کسوتان بتوانند در کمترین زمان ممکن؛ تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ نمایند.

🔹وی افزود: فرصت ها و تحلیل ها را می سنجیم و بنا داریم که تهدیدهارا به فرصت تبدیل کنیم. شناسایی نقاط ضعف و قوت، ایجاد درآمد پایدار، استفاده از پتانسیل گردشگری و توریستی، ایجاد یا توسعه زیرساخت موجودبرای گردشگری، شفافیت در تمام امور، انضباط مالی، پاسخگویی، توسعه عدالت محور در همه بخش‌ها و در نهایت استقرار نظام قانونمند برای شهرداری از اهدافی است که باید در امورات و مدیریت شهرداری جاری گردد.

🔹شهردار مهاباد تصریح کرد: برنامه‌ریزی منطبق با آمایش سرزمین، توجه به محیط زیست، افزایش سرانه فضای سبز، انجام مطالعات فنی با اجماع متخصصین، به نتیجه رساندن سایت پسماند و کارخانه بازیافت پسماند مهاباد، ساماندهی رودخانه و ساماندهی ترافیک و مبلمان شهری از برنامه‌های کلان شهرداری خواهد بود.

🔹دکتر قادری در پایان ضمن توصیه رعایت انضباط کاری و مالی و همچنین قانونمندی در مدیریت واحدهای شهرداری از سایر دستگاه‌ها و ادارات شهرستان درخواست نمود؛ برای پیشبرد این اهداف، با  همکاری و همیاری دراین راستا یار و یاور شهرداری باشند که ما نیز بتوانیم این برنامه ها را عملیاتی کنیم

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0