Thursday, March 28, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Tue Feb 23, 2021
next    /  5 prev
كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مهاباد تشكیل جلسه داد
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان مهاباد تشکیل جلسه داد

به گزارش ادارەی ارتباطات شهرداری مهاباد;
 روز سه شنبه مورخەی ۵ اسفندماه ١٣٩٩; کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست دکتر عارف خدرلو معاونت استاندار و فرماندار ویژەی شهرستان مهاباد، نمایندە شهرداری و سایر مسئولین ادارت در سالن اجلاس  فرمانداری این شهر تشکیل جلسه داد.

🔹در ابتدای این جلسە عارف خدرلو معاونت استاندار و فرماندار ویژە شهرستان اظهار داشت: مهاباد با پرداخت این میزان تسهیلات رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده است.

🔹وی با بیان اینکه در کنار پرداخت این میزان پرداختی به متقاضیان حدود هزار و 700 نفر تعهد شغلی ایجاد شده است، اضافه کرد: تعداد اشتغالزایی واقعی و تعهدی که سرمایه‌گذار داده باید توسط یک کارگروه رصد و راستی آزمایی شود.

🔹رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهاباد هم در این جلسه گفت: از ابتدای سال 1397 تا پایان سال 1398 بالغ بر 500 فقره پرونده اشتغال پایدار روستایی تشکیل و به بانک های عامل معرفی شده که نسبت به سهمیه ابلاغی شهرستان حدود 6 برابر از لحاظ تسهیلات بیشتر از است.

🔹بارزان دانشمند بیان کرد: بانک کشاورزی با 472 میلیارد ریال، پست بانک با 89 میلیارد ریال، بانک توسعه تعاون با 76 میلیارد ریال و بانک صندوق کارآفرین امید با 47 میلیارد ریال بیشترین پرداختی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را داشته است.

🔹در ادامه این جلسه هر یک از بانک های عامل نسبت به مشکلات پرداخت تسهیلات و بازپس گیری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی مطالبی بیان کردند.
 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0