Friday, March 29, 2024
  • time : 00:00
  • Date : Wed May 26, 2021
next    /  6 prev
شورای اداری شهرستان مهاباد تشكیل جلسه داد
شورای اداری شهرستان مهاباد تشکیل جلسه داد

🌐به گزارش ادارەی ارتباطات شهرداری مهاباد:
صبح روز چهارشنبه ۵ خرداد ماە ۱۴۰۰ اولین جلسەی شورای اداری شهرستان مهاباد بە ریاست دکتر خدرلو معاونت استاندار و فرماندار ویژەی شهرستان و مسئولین ادارات; در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی فجر مهاباد تشکیل گردید.

▫️در ابتدای این جلسه یاسر آقا محمدی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد ضمن اشاره به مناسبتهای خرداد ماه گفت : در خرداد ماه ایام اللهی وجود دارد که مایه ی فخر و مباهات ایرانیان است و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر از آن دسته ایام است. ملت ما ملتی است که در مکتب اسلام پرورش و تربیت یافته و از هجمەی پوشالی دشمنان نمی هراسد و با اطاعات از مکتب توحیدی عزم ها رو جزم و خونین شهر را آزاد کردند.
 
▫️وی افزود: خونها و جوانان بسیاری در این راه داده ایم و برای حفظ انقلاب و خنثی نمودن توطیه های دشمنان باید سمیع و مطیع فرامین و توصیه های داهیانه ی رهبر معظم انقلاب باشیم.

▫️ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به انتخابات پیشرو که در ۲۸ خرداد ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار خواهد گردید گفت : ملت باید هم انتخاب اخلاقی داشته باشند و هم اخلاق انتخابی و به خاطر منافع بعضی از اشخاص آخرت خود را نفروشند.

▫️در ادامه ی جلسەی شورای اداری شهرستان پور اکبر دادستان شهرستان نیز به مساله انتخابات پرداخت و گفت:  با توجه به ماهیت انقلابی نظام و نقش مردم در شکل گیری نظام ،انتخابات در کشور ما بسیار حایز اهمیت است و باید نامزدها پایبند به قانون بوده و قانون مدار باشند و این گزینه را انتخاب کنند که خدمتگزار راستین ملت باشند . 

▫️وی تاکید نمود: عملکرد نامزدها که پا بر عرصەی انتخابات گذاشته اند هم از سوی ارگانهای ذیربط و هم از سوی مردم رصد خواهد شد پس لازم است با رعایت مقررات و قاون مداری خدمت کنند.

▫️همچنین در ادامه زائر مدیریت توزیع برق، شاوله مدیریت آموزش و پرورش و دکتر حسینی رییس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان با ارایه گزارش به ارایەی عملکرد ادارات تحت فعالیت خود پرداختند.

▫️در پایان این جلسه دکتر عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار ویژەی شهرستان ضمن تبریک پیروزی جبهه ی مقاومت در درگیریهای اخیر و همچنین انتصاب شایستەی سرهنگ پاسدار "نقشی" را به عنوان فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان با پرداختن به مناسبت های خرداد گفت: آزادی خرمشهر از دست دشمنی که توسط ۵۰ کشور حمایت میشد در هیچ تصوری نمی گنجید و رمز این موفقیت مردمی بودن نظام بود 

▫️وی گفت: خرداد ماهی است که در آن تمرین مردم سالاری دینی می کنیم و  همیشه حضور مردم در آن رنگین و چشمگیر است.

▫️خدرلو با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد
ماه گفت: ما خادمین ملت هستیم; مردم سالاری داریم و آمادگی کامل برگزاری انتخابات داریم و باید پاسخگوی ملت باشیم و عملکردها را شفاف ارایه دهیم. مردم ما فهیم و آگاهند و حضور حداکثری مردم برای انتخاب اصلحان و خدمتکاران واقعی نقشه های دشمنان را خنثی می سازد.

▫️وی با اشاره به وظایف دستگاه های اجرایی و مسولیت خطیری که در راستای برگزاری انتخابات سالم بر عهده دارند تاکید نمود که دستگاه ها عملکرد نظام را مطرح کنند و برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات همکاریهای لازم داشته باشند و صدا و سیما و رسانه های محلی نیز در امر آگاه سازی و اطلاع رسانی تلاش نمایند.

▫️در ادامەی این جلسە از نفرات برتر روابط عمومی های سطح شهرستان تقدیر و قدردانی شد.  
 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0