جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ 
next    /  5 prev
معاونت استاندار و فرماندار ویژە شهرستان مهاباد; امروز ایران اسلامی قدرتمندتر و توانمند تر از همیشه است كه نیروهای مسلح برای استیفای حقوق ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی كامل برای صیانت از مرزها را دارد.
معاونت استاندار و فرماندار ویژە شهرستان مهاباد; امروز ایران اسلامی قدرتمندتر و توانمند تر از همیشه است که نیروهای مسلح برای استیفای حقوق ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای صیانت از مرزها را دارد.

برگزاری مراسم روز ارتش در مهاباد

🌐به گزارش ادارەی ارتباطات شهرداری مهاباد;
امروز یکشنبه ٢٩ فروردین ماه١٤٠٠; همزمان با سایر شهرهای میهن اسلامی; رژەی نیروهای مسلح به مناست روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهاباد برگزار گردید و نیروهای مسلح از مقابل جایگاه مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی عبور کردند.

🔹در این مراسم دکتر خدرلو معاونت استاندار و فرماندار ویژە شهرستان مهاباد; ضمن تبریک ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: که بیعت نیروی هوایی و زمینی ارتش با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی تمامی فتنه ها و شیطنت های دشمنان را خنثی کرد و ارتشیان وفاداری خود را به آرمانهای امام راحل و انقلاب نشان دادند.

🔹خدرلو تاکید کرد: که ارتش جمهوری اسلامی و سپاه مقتدر مجهز به تکنیک های منظم نظامی می باشند و امروز توانمندیهای نظامی کشور نه تنها تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه به عنوان عامل بازدارنده برای شیطنت دشمنان به شمار می رود.

🔹خدرلو افزود: که ٢٩ فروردین ماه نماد عزت ارتش جمهوری اسلامی است.
 
🔹وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرتمندتر و توانمند تر از همیشه است گفت: که نیروهای مسلح برای استیفای حقوق ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی کامل برای صیانت از مرزها را دارد.

🔹در پایان مراسم، رژه نیروهای مسلح رده های مختلف پیاده، زرهی و موتوری برگزار شد و بار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت و توان خود را در دفاع از مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0