جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ 
next    /  5 prev
نشست مشترك شهرداری مهاباد و پلیس راهور، در راستای بررسی مشكلات ترافیكی این شهر//
نشست مشترک شهرداری مهاباد و پلیس راهور، در راستای بررسی مشکلات ترافیکی این شهر//

🌐بە گزارش ادارەی ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد:
صبح روز دوشنبه ٢۶ مهرماە ١٤٠٠ جلسەی بحث و بررسی پیرامون مشکلات ترافیکی و ارائه راهکار در خصوص گره گشایی و روان سازی ترافیک سطح شهر، با حضور دکتر عزیزنژاد سرپرست و مسئولین واحدهای ذیربط شهرداری، سرهنگ ابراهیمی رییس پلیس راهور شهرستان ،در سالن جلسات شهرداری; تشکیل گردید.

▫️دکتر عزیزنژاد، سرپرست شهرداری مهاباد با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات ترافیکی این شهر، گفت: بخشی از مشکلات ترافیکی شهر مربوط به زیر ساخت ها و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شهروندان است.

▫️سرپرست شهردار مهاباد، داشتن شهری منظم را حق شهروندان دانست و افزود: طرح های پیشنهادی در این نشست باید در راستای رفع مشکلات و رفاه حال شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند و انتظار می رود این طرح ها در  جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و مصوب گردد.

▫️در ادامه سرهنگ ابراهیمی رییس پلیس راهور شهرستان مهاباد نیز ضمن تاکید بر گسترش همکاری و تعامل با مجموعه شهرداری; مواردی را در خصوص ارتقاء سطح ترافیک و بهبود وضعیت موجود ارائه داد.

▫️همچنین در این جلسه؛ مقرر گردید پس از طرح و تصویب در شورای ترافیک شهرستان، وانت بارهای مستقر در معابر میدان استقلال و میدان نماز پس مکان یابی به مکان مشخص جابجا شوند.
 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0