جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ 
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد:آموزش های ایمنی عامل كاهش حوادث شهری است

به گزارش ادارەی ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد:
سردار فداکار مکری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در خصوص این خبر اظهار داشت: روند رو به کاهش آمار حوادث و حریق در سال جاری نسبت به مدت زمان گذشته خوشبختانه نشان می‌دهد آموزش و فرهنگ های ایمنی لازم  موثر واقع شده و سازمان آتش نشانی با همکاری اداره ارتباطات در زمینه موضوعات آموزش؛ فرهنگ سازی؛ فرهنگ عمومی؛ فرهنگ شهروندی به درستی فعالیت کرده است.

🔹وی افزود: خدمات ایمنی و آتش­نشانی در زمره مهم­ترین خدمات شهری در مواقع آتش­سوزی و حوادث دیگر برای شهروندان و ساکنان شهر محسوب می­ شود. امدادرسانی به موقع در حوادثی مثل آتش­سوزی خسارات جانی و مالی شهر و شهروندان را کاهش داده و از خسارات بیشتر جلوگیری می­کند.

🔹فداکار با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش ایستگاه‌ های آتش نشانی در سطح شهر مهاباد ادامه داد: با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و شهردار مهاباد در دوره ششم علاوه‌ بر به‌روزرسانی تجهیزات و خرید چندین خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی که درآینده ی نزدیک به ناوگان این سازمان اضافه می شوند با بهره‌برداری از ساختمان شماره ۴ این سازمان واقع در شهرک فجر به سمت توسعه ایمنی شهری پیش می‌رویم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0