روز دوشنبه مورخه ی ١٣ مردادماه سال ۱۴۰۴ جلسه شورای سالمندان شهرستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، نماینده فرمانداری، آزاد وطمانی رییس اداره ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری، رییس اداره بهزیستی و سایر اعضای حاضر، تشکیل شد.
🔹بررسی مشکلات سالمندان/ برنامه ریزی برای تجلیل از سالمندان بازنشسته ادارات/ و تلاش برای جلب و جذب مشارکت های مردمی برای مراکز بهزیستی علی الخصوص خانه سالمندان؛ از موارد مطرح شده در این جلسه بود.
🔹در ادامه هرکدام از اعضای جلسه به بیان دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.
🗓 دوشنبه ١٣ مرداد ماه سال ۱۴۰۴
📍 شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد.