▫️با عنایت به ضرورت ارتقاء سطح آگاهیهای بهداشتی و پیشگیری از بیماریهای واگیر در میان کارگران خدمات شهری، جلسهای آموزشی در خصوص بیماریهای واگیر از جمله هپاتیت و ایدز، همچنین اصول بهداشت فردی و مراقبتهای شخصی، توسط کمال خضری مسول بهداشت محیط شهرداری مهاباد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در محل سالن تالار وحدت، برگزار گردید.
▫️در این جلسه که با حضور جمعی از همکاران حوزەی خدمات شهری شهرداری برگزار شد، کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان ضمن ارائه مطالب آموزشی پیرامون راههای انتقال، پیشگیری و کنترل بیماریهای هپاتیت و ایدز، به سؤالات شرکتکنندگان پاسخ دادند.
▫️در ادامه برنامه، آموزشهایی در زمینه رعایت بهداشت فردی، شستشوی صحیح دستها، تغذیه سالم و نقش مراقبتهای فردی در پیشگیری از بیماریها نیز ارائه شد. همچنین، به منظور پایش وضعیت سلامت اولیه افراد شرکتکننده، تست قند خون و اندازهگیری فشار خون برای کلیه کارگران حاضر انجام گردید و در صورت نیاز، توصیههای لازم ارائه شد.
▫️این جلسه آموزشی با هدف افزایش آگاهی، پیشگیری از بیماریها و ارتقاء سلامت شغلی کارگران برگزار شد و امید است با ادامه چنین برنامههایی، گامهای مؤثری در جهت ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت کارکنان خدمات شهری برداشته شود.
🗓 چهارشنبە ١۵ مرداد ماە سال ١٤٠٤
📍حوزه ی خدمات شهری شهرداری مهاباد