دوشنبه, 18 خرداد 1405
  • ساعت : ۱۴:۲۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۵/۱۵ 
برگزاری آموزش بیماری‌های واگیر (هپاتیت، ایدز)، بهداشت و مراقبت‌های فردی به همراه تست قند و فشار خون برای همكاران حوزە ی خدمات شهری شهرداری مهاباد

▫️با عنایت به ضرورت ارتقاء سطح آگاهی‌های بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌های واگیر در میان کارگران خدمات شهری، جلسه‌ای آموزشی در خصوص بیماری‌های واگیر از جمله هپاتیت و ایدز، همچنین اصول بهداشت فردی و مراقبت‌های شخصی، توسط کمال خضری مسول بهداشت محیط شهرداری مهاباد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان در محل سالن تالار وحدت، برگزار گردید.

▫️در این جلسه که با حضور جمعی از همکاران حوزەی خدمات شهری شهرداری برگزار شد، کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان ضمن ارائه مطالب آموزشی پیرامون راه‌های انتقال، پیشگیری و کنترل بیماری‌های هپاتیت و ایدز، به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

▫️در ادامه برنامه، آموزش‌هایی در زمینه رعایت بهداشت فردی، شستشوی صحیح دست‌ها، تغذیه سالم و نقش مراقبت‌های فردی در پیشگیری از بیماری‌ها نیز ارائه شد. همچنین، به منظور پایش وضعیت سلامت اولیه افراد شرکت‌کننده، تست قند خون و اندازه‌گیری فشار خون برای کلیه کارگران حاضر انجام گردید و  در صورت نیاز، توصیه‌های لازم ارائه شد.

▫️این جلسه آموزشی با هدف افزایش آگاهی، پیشگیری از بیماری‌ها و ارتقاء سلامت شغلی کارگران برگزار شد و امید است با ادامه چنین برنامه‌هایی، گام‌های مؤثری در جهت ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت کارکنان خدمات شهری برداشته شود.

🗓 چهارشنبە ١۵ مرداد ماە سال ١٤٠٤
📍حوزه ی خدمات شهری شهرداری مهاباد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0