Monday, May 13, 2024
  • time : 08:50
  • Date : Thu Apr 25, 2024
next    /  5 prev
شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد، تشكیل جلسه داد//


 شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد، تشکیل جلسه داد//


🟩 روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به ریاست عباسی فرماندار ویژه شهرستان و با حضور یوسف گنجی نماینده شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا در سالن پیامبر اعظم(ص)، برگزار شد. 

🟩 یوسف گنجی نماینده شورای اسلامی شهر طی سخنانی، ضمن تبریک و گرامیداشت مناسبتهای نیمه اول اردیبهشت ماه از جمله سالروز تشکیل شوراهای اسلامی، روز کارگر و روز معلم؛ اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، همکاری تنگاتنگی با مجموعه ی آموزش و پرورش دارد و مصوبات مهمی نیز در راستای زیباسازی و شاداب سازی مسیرهای دسترسی به مدارس و ترمیم پیاده روها در برنامه کاری خود گنجانده است.

🟩 وی اضافه کرد: علاوه بر پرداخت هزینه سرویس مدرسه کودکان استثنایی مهاباد، برابر مصوبه شورای اسلامی شهر از سوی شهرداری؛ تامین برخی از نیازهای این مجموعه از جمله کاغذ، سرویس مدارس و همکاری در سایر برنامه ها از اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد در این بخش می باشد.

🟩 فرماندار ویژه مهاباد نیز در این جلسه اظهار کرد: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

🟩 وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

🟩 رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد هم در این جلسه گفت: بیش از پنج هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع یازدهم، دوازدهم و سیزدهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

🟩 وی تاکید کرد: از ادارات خدمات رسان درخواست داریم تا حتی المقدور از قطعی برق و آب در هنگام برگزاری امتحانات جلوگیری کنند.

🗓 چهارشنبە ۵ اردیبهشت ماە سال ١٤٠٣
📍فرمانداری شهرستان مهاباد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0