• ساعت : ۰۹:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ 
ساماندهی پارك و بوستانها با نگرش توسعە پایدار و بازآفرین شهری//

ساماندهی پارک و بوستانها با نگرش توسعە پایدار و بازآفرین شهری//


🔺در راستای ارتقا، حفظ و صیانت از منظر شهری; بهسازی بزرگ ترین پارک شهر مهاباد (ملت) در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد قرار گرفت.

🟩 بابک رستم پور شهردار مهاباد در خصوص این خبر اظهار داشت: حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری به عنوان ریه‌های تنفسی شهر و حفظ نشاط و روحیه شهروندان از اهم اقدامات شهرداری مهاباد در ششمین دوره شورای اسلامی شهر است.

🟩 وی افزود: در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری مبنی بر افزایش سرانه فضای سبز و بهره‌مندی شهروندان از تفرجگاه‌های استاندارد در نقاط مختلف شهر همزمان با احداث پارک ٢۴ هکتاری داشا مجید بازسازی و بهسازی پارک ملت با رویکرد نگرش توسعە پایدار و بازآفرین شهری در دستور کار قرار گرفته است.

🟩 رستم پور با اشاره به این که پارک ملت  به علت قدمت و وسعت خود، همواره یکی از بزرگترین پارک های شهر محسوب می شود، گفت: شروع بازسازی این پارک در فاز اول به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع شامل سنگ فرش و ایجاد مسیرهای دسترسی جدید/ ساحل سازی رودخانه/ احداث سرویس بهداشتی/ ایجاد محل ورزش های همگانی و بازی کودکان/ استراحت و کمپ های خانوادگی نوسازی سیستم روشنایی و مبلمان پارکی/ ایجاد سیستم صوتی یکنواخت در محیط پارک/ احداث آبنمای هوشمند و جانمایی المان‌های مفهومی و مرتبط در ۴ زون طراحی شده است.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0